«Укрзалізниця» запустила бота в Telegram і Viber — через нього тепер можна придбати квитки

Автор:
Ангеліна Шеремет
Дата:

Videvo

«Укрзалізниця» запускає чат-бот у Viber і Telegram з функцією продажу квитків. Про це повідомляє пресслужба компанії.

Наразі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди «Інтерсіті+» та їхній розклад.

Окрім цього, чат-бот має такі функції:

  • замовлення харчування під час поїздки;
  • розклад руху;
  • повернення квитків;
  • інформування про прибуття, запізнення і номер колії.

Боти доступні за посиланнями: Telegram і Viber.

Оплатити квитки можна безпосередньо в боті без «редиректу». Для цього треба прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay чи Viber Chatbot Payments.

Бот розмовляє трьома мовами: українською, англійською та російською. Окрім довідкової інформації, він надає можливість зворотного звʼязку.