Попередньою причиною відмови і загоряння двигуна у пасажирського літака авіакомпанії United Airlines Boeing 777-200 названа «втома металу».
Про це йдеться у проміжному звіті Федерального управління цивільної авіації США і Національної ради з безпеки на транспорті.
Аналіз двигуна Pratt & Whitney PW4000 показав, що під час польоту рейсу 328 Денвер — Гонолулу зламалися лопаті вентилятора, які й пробили зовнішню обшивку двигуна. Фахівці розглядають цю версію як основну, проте розслідування може зайняти понад рік.
Як пише Deutsche Welle, 20 лютого двигун зруйнувався не тільки у рейсу United Airlines. У цей же день подібний випадок стався в небі над Нідерландами — на вантажному літаку Boeing 747-400F, що летів з Маастрихту в Нью-Йорк, в одному з чотирьох двигунів спалахнула пожежа. Частини двигуна Pratt & Whitney теж впали на землю, унаслідок чого постраждали двоє людей (жінка і дитина, яка отримала опіки під час спроби підняти гарячий уламок).
На сьогодні польоти Boeing 777 із двигунами Pratt & Whitney припинили авіакомпанії США, Великої Британії, Японії та Південної Кореї.
Як пише ВВС, Boeing випустила всього 128 літаків з двигунами компанії Pratt & Whitney, 59 з них перебувають на зберіганні. Більшість лайнерів Boeing 777 оснащені двигунами GE90 від General Electric.
- 20 лютого в небі над штатом Колорадо (США) у пасажирського літака авіакомпанії United Airlines Boeing 777 загорівся двигун. У повітрі його обшивка почала відпадати і впала на житлові квартали міста Брумфілд, пошкодивши будинки. На борту літака перебували 231 пасажир і десять членів екіпажу. Двоє пасажирів зняли на відео інцидент і екстрену посадку. Boeing після цього призначила перевірку і рекомендувала призупинити польоти літаків моделі 777.