Мелодраматичний серіал «Бріджертони» про пригоди і проблеми дворян дещо фантастичної версії Британії початку ХІХ століття став глобальним поп-культурним феноменом, який зібрав перед екранами рекордні 82 мільйони сімей в усьому світі. Стримінговий сервіс Netflix уже анонсував другий сезон.
Про це пише Deadline.
Наразі «Бріджертони» — найуспішніший серіал, а його популярність не згасає. Він посунув на друге місце попередній хіт Netflix — «Відьмак», який подивилися в перший місяць 76 мільйонів сімей.
Мелодрама розповідає про стосунки дворянських сімей, долю панянок, яких видають заміж, і дворцові інтриги у всесвіті, де Велика Британія епохи Регентства заселена не лише англосаксами та кельтами, але й африканцями. Її успіх свідчить про стрімке розширення Netflix, чия аудиторія за останній рік зросла на близько 40 мільйонів передплат.
Серіал «Бріджертони», знятий за мотивами романів письменниці Джулії Квінн, посів перші місця у 83 країнах й потрапив у десятку найкращих у всьому світі (крім Японії). Імовірно, таку увагу серіал дістав завдяки тому, що вийшов у розпал пандемії коронавірусу, коли мешканці багатьох країн втомилися місяцями сидіти на карантині.
«Я думаю, що серіал справді став віддушиною для аудиторії — він був саме тим, що треба. «Бріджертони» — це пишна, яскрава, гаряча історія кохання в епоху Регентства. Вона про романтику, любов і насолоду. Я думаю, усі ці речі є справді універсальними темами, на які реагують люди», — розповів творець серіалу Кріс Ван Дусен.
Перший сезон розповідає складну історії стосунків старшої дочки Бріджертонів Дафни та похмурого герцога Саймона Гастінгса, які розігрували закоханість, щоб відбитися від надмірної уваги. Другий сезон, який почнуть знімати навесні, буде присвячений старшому сину сім’ї Бріджертонів — віконту Ентоні, який шукатиме собі достойну наречену.
Серіал змінив погляд на жанр мелодрами та зламав расові стереотипи своєю зірковою парою з Фібі Дайневор і Реге-Жана Пейджа, які зіграли головні ролі. Обоє з’являться й у наступному сезоні, повідомив Ван Дусен.
- Cеріал «Хід королеви» на Netflix протягом 28 днів після премʼєри переглянули 62 мільйони підписників. Серіал потрапив до десятки найпопулярніших серіалів одразу у 92 країнах, а в 63 опинився на першій сходинці. Він також призвів до нової моди на шахи.