В Аргентині знайшли скамʼянілості динозавра, яким 98 мільйонів років. Він може виявитися найбільшою твариною в історії

Олег Панфілович

Twitter / Shahid Khan

Учені знайшли в Аргентині скамʼянілості динозавра, який жив майже 98 мільйонів тому і міг бути найбільшою твариною, яка будь-коли існувала на Землі.

Про це повідомляє The Jakarta Post.

Відкриття зробили вчені Національного університету Ла-Матанзі. Масивні скамʼянілості знайшли ще у 2012 році в долині річки Неукен, але розкопки почали тільки у 2015-му. Під час розкопок виявили рештки тварини, зокрема 24 хвостові хребці та деякі кістки таза.

Дослідники розкопали лише частину скелета, тому поки не можуть встановити точні розміри і вагу динозавра. На їхню думку, знайдені кісткі належать титанозавру, довжина якого, імовірно, перевищувала 37 метрів, а вага становила 55—57 тонн. На думку науковців, за розміром знахідка може виявитися на 10—20% більшою за всі відомі на сьогодні найкрупніших видів динозаврів.