Федеральна торгова комісія США зобовʼязала низку технологічних компаній відзвітувати про методи збору й обробки персональних даних користувачів.
Про це повідомляється на сайті комісії.
Звіти повинні надати Amazon, ByteDance, Discord, Facebook, Reddit, Snap, Twitter, WhatsApp і YouTube. На це у них є 45 днів.
Комісію цікавить, як компанії визначають, яку рекламу показувати користувачам, як вимірюють залученість користувачів і чи впливають їхні методи на дітей і підлітків. Крім того, комісія хоче зрозуміти, як компанії впливають на те, що користувачі чують і бачать, з ким вони розмовляють і якою інформацією вони діляться.
Як повідомляє CNBC, компанія Discord заявила, що її месенджер не показує рекламу, тому він не заробляє ані на ній, ані на продажу даних користувачів. У Twitter висловили готовність до співпраці. Інші компанії не надали коментарі.
- Раніше в Сенаті США відбулися слухання про право інтернет-компаній обмежувати доступ до контенту, який вони вважають дискримінаційним або непристойним, і про відповідальність компаній за контент, який розміщують користувачі. У слуханнях брали участь керівники Twitter, Google і Facebook.