ФОПи та наймані працівники з 14 грудня можуть подавати заявки на «карантинну» допомогу. Інструкція

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Відсьогодні, 14 грудня, фізичні особи підприємці (ФОП) і наймані працівники (застраховані особи) можуть подавати заявки на отримання одноразової допомоги у 8 тисяч гривень через карантин.

Згідно із постановою Кабінету міністрів № 1230, заявки прийматимуть до 21 грудня.

Заява заповнюється виключно в електронній формі на Єдиному порталі електронних послуг або за допомогою мобільного додатку «Дія».

Інструкція для додатку «Дія»: завантажити додаток; авторизуватися через Приват24, Monobank або BankID НБУ; натиснути «Отримати допомогу» в розділі «Послуги» («Дія» автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ на відповідність умовам отримання допомоги), ввести номер гривневого рахунку застрахованої особи в форматі IBAN (гроші можна отримати тільки на особистий рахунок), очікувати повідомлення про обробку заяви.

Дізнатися IBAN свого рахунку можна тут.

Інструкція для порталу:

  • для авторизації потрібен кваліфікований електронний підпис;
  • зареєструватися або авторизуватися в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID;
  • у розділі «Послуги» обрати «Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим працівникам» («Дія» автоматично перевірить дані в Реєстрі);
  • підтвердити поточне місце роботи;
  • ввести номер гривневого рахунку у форматі IBAN;
  • відправити заповнену заяву і чекати повідомлення про зарахування виплати до банку.

Виплати надходитимуть на вказані в заявах рахунки до 31 грудня 2020 року.