Шведська компанія IKEA припиняє випуск свого щорічного друкованого каталогу — він виходив друком останні 70 років. Про це йдеться на сайті компанії.
«Поведінка наших клієнтів і їхній підхід до споживання медіа змінилися, інтерес до паперового каталогу знижується», — пояснив це рішення керуючий директор Inter IKEA Systems Конрад Грюсс.
У компанії наголосили, що продовжують збільшувати інвестиції у цифрові технології. Наприклад, минулого року її роздрібні онлайн-продажі в усьому світі виросли на 45%, а на сайт IKEA зайшли понад 4 мільярди разів.
Проте, магазини розміром зі склад і кафе залишаються невідʼємною частиною плану зростання компанії. Генеральний директор Inter IKEA Group Джон Абрахамссон Рінг сказав, що клієнти як і раніше хочуть «помацати і спробувати» їхню продукцію.
Як зазначає CNN, останнім каталогом стане випущена в жовтні версія на 2021 рік.
Читайте також:
Перше видання каталогу вийшло друком у 1951 році. Тоді в ньому було 68 сторінок, тираж становив 285 тисяч примірників і він поширювався тільки на півдні Швеції. У 2016 році на піку каталог друкувався накладом 200 млн копій на 32 мовах. У 2000 році він вперше став доступний онлайн.
- Виробник меблів та аксесуарів для дому IKEA вирішив запустити програму зі здачі своїх товарів в оренду.
- Мешканець Вільнюсу разом зі своєю дівчиною замінили всі зображення в інтерʼєрах місцевої IKEA власними фотографіями. Молоді люди кажуть, що вважають стандартні фото в магазині занадто нудними та фальшивими.