У Канаді 12-річний хлопець знайшов рештки динозавра, який жив 69 мільйонів років тому

Ангеліна Шеремет

Nature Conservancy of Canada

У Канаді, у провінції Альберта 12-річний хлопчик Натан Грушкін знайшов скелет динозавра, якому 69 мільйонів років. Про це повідомляє пресслужба Національного заповідника.

Розкопки скелета завершили у четвер, 15 жовтня.

У липні цього року палеонтолог-любитель гуляв зі своїм батьком і помітив кістки, що стирчали зі скелі. Коли хлопець уперше їх побачив, він «буквально втратив дар мови».

Nature Conservancy of Canada

«Вони буквально виглядали як кістки, але наче зроблені з каменю — їх не можна було сплутати ні з чим іншим. Це було схоже на частину стегнової кістки», — сказав батько хлопця Діон.

Натан знає, що скамʼянілості охороняються законом, тому після повернення додому вони з батьком зайшли на сайт Королівського музею Тіррелл та повідомили про знахідку. У музеї їм сказали відправити фотографії відкриття та його GPS-координати, що вони і зробили. Музей відправив туди на розкопки групу експертів.

На місці у стіні каньйону науковці знайшли від 30 до 50 кісток, які належали три- або чотирирічному гадрозавру.

У музеї кажуть, що динозавр має важливе наукове значення, оскільки вік скамʼянілості становить близько 69 мільйонів років, а той період майже не вивчений. Також знахідка допоможе заповнити пробіл у знаннях про еволюцію динозаврів на цій території.