У Шотландії дослідниця бігла узбережжям й випадково натрапила на кістку динозавра, якій 166 мільйонів років

Ангеліна Шеремет

Зліпок скелета стегозавра у музеї природознавства. Франкфурт, 2007 рік.

Wikimedia

У Шотландії, на березі острову Ейгг дослідниця з Національного музею бігла до своєї наукової групи з палеонтології й зробила відкриття — виявила скамʼянілість динозавра віком 166 мільйонів років. Про це повідомляє BBC.

Дівчина натрапила на кістку завдовжки приблизно 50 см. Науковці вважають, що вона належала стегозавру.

«Я зрозуміла, що натрапила на щось, що виглядало неправильно. Одразу не було ясно, якій саме тварині це належало, але не було сумнівів, що це була кістка динозавра», — розповіла дослідниця.

Учені шукали скамʼянілі рештки динозаврів на цьому острові близько 200 років. Раніше їм вдавалось знаходити тільки кістки морських рептилій і риб.

Кістку передали до колекції Національного музею Шотландії в Единбурзі, де наголосили, що ця знахідка є додатковим доказом того, що стегозаври з пластинчастими спинами жили на території сучасної Шотландії.