Компанія Facebook розкритикувала нову версію системи iOS 14 від Apple через зміни приватності, які не дають відстежувати дії користувачів на інших сайтах. Facebook через це не зможе показувати користувачам таргетовану рекламу.
Компанія стверджує, що така політика Apple зашкодить всьому ринку — 50% розробників можуть втратити дохід.
«Наші можливості показувати таргетовану рекламу в iOS 14 будуть обмежені. Деякі користувачі iOS 14 можуть не побачити жодної реклами з Audience Network», — заявили в Facebook. Мережа Audience Network повʼязує користувача Facebook з його діями поза соцмережею та дозволяє Facebook показувати рекламу в інших додатках і на сторонніх сайтах.
У компанії говорять, що iOS 14 може зробити Audience Network повністю неефективною і її доведеться видалити з операційної системи.
- У 2019 кілька колишніх працівників Facebook заявили, що Служба безпеки компанії відстежує місце розташування користувачів соцмережі, які реально можуть загрожувати безпеці співробітників компанії та її керівництву.