Вісімнадцятирічна модель Еллі Гольдштейн із синдромом Дауна стала обличчям бренду Gucci та журналу Vogue, знявшись у їхній рекламі.
Як повідомляє Vogue, Гольдштейн знялася для журналу Vogue Italia в рамках рекламної кампанії туші для вій Gucci Mascara LʼObscur. Фотографія Еллі на сторінці Gucci в Instagram набрала майже 800 тисяч лайків.
За три роки дівчина також знялася для різдвяної кампанії мережі косметичних супермаркетів Superdrug і в рекламному ролику Nike про чемпіонат світу з футболу серед жінок.
У модельному бізнесі вона з 2017 року. Гольдштейн починала з агентства Zebedee Management, яке заявило, що прагне збільшити представництво людей, які залишаються поза медійним простором (інваліди, люди з особливостями, небінарні та трансгендерні люди).
- Торік бренд жіночої білизни Victoriaʼs Secret уперше за 25 років скасував щорічний показ через звинувачення в сексизмі та зниженні телевізійних рейтингів.
- Японія вперше дала дозвіл на проживання жінці-трансгендеру, незважаючи на дискримінаційне законодавство.