Facebook продовжує боротьбу з фейками. Анонімні новини посунуть у кінець стрічки

Автор:
Дмитро Мрачник
Дата:

Facebook оновила алгоритми формування стрічки новин, у якій перевагу матимуть оригінальні дописи, тоді як видимість текстів з невстановленим авторством зменшиться. Нововведення має на меті мінімізувати поширення фейків.

Про це повідомляє Axios.

Для визначення оригінальних дописів штучний інтелект аналізуватиме тексти й новини на популярні теми. Найбільш цитовані тексти будуть вважатися оригінальними джерелами.

Це суттєво не змінить досвід пересічних користувачів соцмережі, оскільки вона показуватиме у їхній стрічці лише дописи тих видань, на які підписані вони та їхні друзі, хоча кількість анонімних текстів знизиться.

Втрачатимуть пріоритетність новини без авторства або детальної інформації про редакцію того чи іншого медіапорталу. Зазначається, що це може зашкодити просуванню новин, автори яких через побоювання переслідувань послуговуються анонімністю.

Наразі медіабізнес стикається з більш жорсткими вимогами стосовно контенту. Алгоритми Facebook і Google раніше винагороджували видання, які робили швидкі та емоційні новини, які легше опрацьовувати.

Тепер ці гіганти змушені надавати перевагу більш продуманому, оригінальному контенту. Це призводить до зниження показів спаму, клікбейту та різного непотребу.

Facebook каже, що видання можуть збільшити трафік від оригінального контенту, проте більшість новинних сайтів цього не помітить, оскільки головна мета змін — мінімізувати розповсюдження дезінформації.

Компанія довго радилась із керівництвом видань, як саме краще визначати «оригінальну новину», щоб алгоритми змогли просунути її ближче до початку стрічки користувачів. Наразі зусилля Facebook зосереджені на новинах англійською мовою, але компанія планує розширити нововведення і для інших мов.