Угорщина оштрафувала Booking за оманливу рекламу про скасування броней

Автор:
Вікторія Мартинюк
Дата:

Угорський антимонопольний регулятор оштрафував оператора онлайн-бронювання Booking.com (BKNG.O) на 2,5 млрд форинтів (€6,9 млн) за нечесну ділову практику, зокрема оманливу рекламу та психологічний тиск на споживачів. Про це повідомляє Reuters.

Регулятор заявив, що при встановленні розміру штрафу взяв до уваги комісійний дохід компанії на угорському ринку.

«Booking.com B.V. призвів до несправедливої ділової практики, вводячи в оману рекламними оголошеннями про безкоштовне скасування броней на деякі номери та створюючи агресивний психологічний тиск для прискорення бронювання», — заявили в регуляторі.

Антимонопольний регулятор уточнив, що варіант безплатного скасування був доступний тільки для обмеженого кола бронювань, при цьому з клієнтів знімали додаткові кошти, оскільки Booking.com врахував це в цінах на житло.

У Booking.com заявили, що розчаровані рішенням. «Усе на нашому вебсайті — те, як ми відображаємо ціни і платіжну політику, доступність і популярність деяких обʼєктів нерухомості, а також інші функції, які відносяться до досвіду бронювання клієнтів, — зроблено для того, щоб допомогти клієнтам», — переконують у компанії.