У віртуальної реальності з’явилась технологія тактильного сприйняття предметів

Автор:
Дмитро Мрачник
Дата:
У віртуальної реальності з’явилась технологія тактильного сприйняття предметів

Future Interfaces Group

У галузі систем віртуальної реальності з’явилась нова технологія, що дозволяє відчувати на дотик перешкоди і тверді об’єкти, такі як стіни, меблі, скульптури та навіть тіла ігрових персонажів. Легкий і дешевий в обслуговуванні пристрій розробили в американському Університеті Карнегі-Меллон.

Про це повідомляє Tech Xplore.

Додаток до віртуальної реальності являє собою механізм, який кріпиться на плечі та регулює довжину ниток, закріплених на пальцях і зап’ястках користувача. Таким чином пристрій,, натягуючи або послаблюючи нитки, дозволяє імітувати відчуття віртуальних предметів залежно від положення людини у просторі.

За словами співавторки винаходу, студентки Кеті Фанг сучасні системи відчуття у віртуальній реальності обмежуються вібруванням контролерів, що перешкоджає повноцінному зануренню.

«Я думаю, що досвід створює несподіванки, наприклад, коли ви взаємодієте з перилами і можете охопити їх пальцями. Також цікаво досліджувати сприйняття нерівних предметів, наприклад статуї», — пояснила Фанг.

Як зазначає команда розробників, їхній винахід замість важких і енергозатратних моторів використовує простіший, легший і дешевший в обслуговуванні пружинний механізм. Наразі прилад важить близько 300 грамів і живиться від невеликого акумулятора.

Дослідники підрахували, що серійно виготовлена ​​версія коштуватиме менше $50 доларів і підійде як для ігор, що передбачають взаємодію з перешкодами та іншими фізичними об’єктами, так і для віртуальних музеїв та навіть магазинів.