Навігація силою думки та цифрові аромати: Ericsson назвала 10 споживчих трендів 2030 року

Автор:
Ангеліна Шеремет
Дата:

Підрозділ Ericsson ConsumerLab опублікував випуск щорічного дослідження, присвяченого десятці основних споживчих трендів.

Цього разу основною темою став інтернет чуттів — це економіка послуг, що надаються із застосуванням цифрових датчиків і залучають всі органи чуття: зір, слух, смак, нюх і дотик.

Навігація силою думки

Потрібний маршрут можна буде побачити в VR-окулярах, просто подумавши про місце призначення. У це вірять в середньому 59% користувачів.

Ідеальна імітація голосу

67% користувачів вважають, що зможуть за допомогою мікрофона імітувати чужий голос настільки достовірно, що введуть в оману навіть членів сімʼї.

Будь-який смак на ваш смак

Зʼявляться цифрові пристрої для рота, що поліпшують смак їжі — будь-яка страва нагадуватиме вашу улюблену. На це сподіваються в середньому 45% опитаних.

Цифрові аромати

Приблизно 6 з 10 користувачів розраховують на цифрову можливість бувати за містом і вдихати характерні запахи заміського життя, не виходячи з квартири.

Відчуття без кордонів

Понад 60% респондентів чекають появи смартфонів, екрани яких набуватимуть форми цифрових іконок і передаватимуть відчуття від натискання кнопок.

Злиття світів

Згідно з оцінкою 7 з 10 опитаних, світ ігор на базі технологій VR не відрізнятиметься від фізичної реальності до 2030 року.

Тільки правда і нічого більше

Фейкові новини можуть закінчитися — половина опитаних вважає, що до 2030 року новинні агентства будуть ретельно перевіряти факти.

Споживання без побоювання за особисті дані

Половина респондентів вважає, що вони втратили контроль над своїми персональними даними — люди сподіваються на вирішення проблеми, яке дозволить без побоювань користуватися послугами на основі особистої інформації.

Інтернет на користь екології

Завдяки можливостями інтернету почуттів суспільство буде більш відповідально ставитися до екології — так вважають 6 з 10 опитаних в цілому.

Шопінг з почуттями

45% користувачів вважають, що торговельні майданчики запропонують можливість використовувати всі пʼять органів чуттів у процесі шопінгу в інтернеті.

Ericsson