Компанія Apple запустила підписку на своїй музичний стримінговий сервіс для бізнесу, повідомляє The Wall Street Journal.
Передплата Apple Music for Business у тестовому режимі працює близько пів року. Цим сервісом користуються лондонський універмаг Harrods, магазини одягу Leviʼs і власні магазини Apple. Зараз у сервісу 25 клієнтів, сама компанія поки що приділяє основну увагу мережі з більш ніж сотнею магазинів, але планує працювати також із середнім і малим бізнесом. Крім того, Apple створює сотні плейлистів для корпоративних клієнтів з урахуванням побажань бренду.
Зазначають, що в цьому проєкті Apple співпрацює з компанією PlayNetwork, яка спеціалізується на постачанні музики для бізнесу. Серед її клієнтів — Starbucks та Esteе Lauder. Звичайна передплата на Apple Music не передбачала можливості вмикати її в магазинах, ресторанах, готелях та ін.
У PlayNetwork відмовилися повідомити, скільки коштує передплата на Apple Music for Business, додавши, що ціна є конкурентною. У США стримінгові послуги бізнесу надають компанії Mood Media (раніше Muzak), Sirius XM Holdings і Soundtrack Your Brand (раніше Spotify Business). У них передплата для корпоративних клієнтів коштує $25—30 на місяць.
- З 1 листопада компанія Apple офіційно запустила свій стримінговий сервіс Apple TV+. Пізніше стало відомо, що Apple до 2020 року планує запустити єдину передплату на свої сервіси, обʼєднавши Apple News+, Apple TV, Apple Music, iCloud і Arcade.
- Напередодні компанія Amazon запустила безкоштовний стримінговий сервіс музики.