Діджитал, два серіали та новий сайт: Аласанія розповів, як «Суспільне» витрачатиме 1,7 млрд держкоштів

Автор:
Вікторія Мартинюк
Дата:

Очільник національного суспільного мовника («Суспільне») Зураб Аласанія розповів в інтерв’ю theБабелю, як у 2020 році планують витрачати виділених державою 1,7 млрд грн.

За його словами, у 2019 році «Суспільне» витратило 1 млрд 50 млн грн. Він розповів, що в 2020-му «Суспільне» спробує виробляти контент.

«Ми сподіваємося почати два серіали в наступному році. Але це не все — зміниться саме наповнення ефіру «UA: Першого», зміниться сітка, буде нова студія», — сказав Аласанія.

Він розповів, що у грудні планують перший запуск новинного сайту, а в січні вже повноцінний. При цьому додає, що в Україні ЗМІ «не працюють добре з діджитал» та не мають розуміння, чого хоче Z-generation.

«Я протримаюся ще півтора року, але у пʼятирічних планах компанії я не бачу телевізора взагалі. Радіо бачу, а телевізор — ні. Діджитал — фактично все, що буде… Є посил від нової влади: «Слухайте, ми вам перший раз дали серйозні гроші. Ось у вас рік — покажіть результат». Немає результатів — до побачення. Це жорсткий, бізнесовий підхід. Так усі вони кажуть, починаючи з Кирила Тимошенка», — розповів Аласанія.

Він зазначив, що «Суспільне» зараз перебудоване максимум на 40%: «Суспільне» — це труп, який давно здох, але переживе нас усіх, буде ворушитися та смикатися. Він досі смердить».

За його словами, середня частка каналу становить 0,8, коли має бути 1,25 до кінця року: «Якщо вийде, тоді ми вискакуємо і починаємо. Тоді буде шанс утримати телевізор і населення «50-». У нас стоїть комерційне завдання, ми самі собі його ставимо, але ми не прибуткова організація й не повинні бути нею».