Twitter починає блокувати політичну рекламу. Виняток лише для новин, але під контролем

Автор:
Тая Решетнікова
Дата:

Twitter ввела обмеження на платну рекламу всього, що повʼязане з політикою, виборами і агітацією. Про це повідомив представник соцмережі.

З 22 листопада всі оплачені посилання на кандидатів або політичну партію, згадка обраного або призначеного держслужбовця, виборів, референдумів або виборчих бюлетенів будуть заборонені в соціальній мережі. Система розцінить як політичну агітацію публікації з посиланнями на законопроєкти, резолюції, директиви, заклики до голосування і навіть прохання про надання грошової допомоги.

«Рекламодавцям в Австралії, Канаді, Індії та США, які беруть участь у політичних кампаніях, заборонено використовувати методи оплати за кордоном. Для рекламодавців, які беруть участь у політичній кампанії в ЄС, способи оплати допускаються тільки у валютах країн-членів ЄС, де дозволена політична кампанія», — зазначено в заяві.

Писати подібні матеріали буде заборонено, якщо вони були оплачені спонсором, яким вигідно просування публікацій на тій чи іншій території. У той же час, новинним спільнотам дозволять продовжувати роботу і навіть показувати політичну рекламу, однак проводити агітацію не вийде.

У заяві наголошується, що ці нововведення стосуватимуться виборів тільки в Австралії, Канаді, Євросоюзі, США та Індії.