Французький бренд Christian Dior публічно вибачився після того, як представив на презентації карту Китаю без автономного острова Тайвань, про що повідомляє Reuters.
Конфлікт розгорівся після того, як голова відділу управління персоналом Dior на презентації мережі магазинів у Ханчжоу в університеті Чжецзян-Гуншан показав майбутнім співробіникам карту Китаю без Тайваню. Цей момент суперечливий для китайців, адже офіційний Пекін вважає, що Тайвань «відколовся» з 1949 року від території КНР. Фактично визнали Тайваню всього близько 20 країн, але це не заважає йому розвиватися і зберігати свою незалежність від Пекіна.
«Dior приносить свої глибокі вибачення за неправильну заяву та помилку, зроблену працівником Dior на презентації в кампусі. Dior завжди поважає і підтримує принцип єдиного Китаю, суворо охороняє суверенітет і територіальну цілісність держави й дорожить почуттями китайського народу», — зазначено в повідомленні модного бренду, оприлюдненому в китайській соцмережі Weibo. Текст був опублікований китайською мовою.
- Італійський модний дім Versace вибачився перед Китаєм після того, як були випущені в продаж футболки з принтом, де зображена карта КНР без Гонконгу і Макао, які мають статус спеціальних адміністративних районів країни.
- Бренди Coach і Givenchy вибачилися перед китайськими покупцями за те, що випустили футболки з «самостійними» Гонконгом і Тайванем. На одній з футболок Тайвань і Гонконг вказані в переліку незалежних країн.
- Представники влади Китаю вважають, що ключові фігури в Конгресі США навмисно заохочують заворушення в Гонконзі. На їхню думку, Сполучені Штати виступають на захист агресивних учасників протестів, які відверто порушують закон.