«Скаржилися на тротуари та ЖКГ». У НАБУ розповіли про перший день флешмобу Зеленського

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

У Національному антикорупційному бюро відзвітували про прийняті «гарячою лінією» дзвінки 23 вересня, коли президент Володимир Зеленський закликав громадян підтримати флешмоб і скаржитися на корупцію в НАБУ.

Як повідомляє пресслужба відомства, учора на лінію надійшло 82 звернення від громадян, більшість із яких не стосувалися компетенції НАБУ.

«У середньому кол-центр отримує 10—15 дзвінків щодня. 23 вересня 2019 в колл-центр зателефонували 82 людини — приблизно стільки ж було і на старті роботи НАБУ», — сказано в повідомленні.

Люди скаржилися на проблеми у сфері житлово-комунального господарства, поганий стан тротуарів і каналізації, порушення земельних і соціальних прав, на порушення досудових розслідувань іншими органами, а також запитували телефони інших відомств.

У НАБУ заявили, що стосовно кожного звернення громадян буде надана «первинна правова оцінка».