У Національному антикорупційному бюро відзвітували про прийняті «гарячою лінією» дзвінки 23 вересня, коли президент Володимир Зеленський закликав громадян підтримати флешмоб і скаржитися на корупцію в НАБУ.
Як повідомляє пресслужба відомства, учора на лінію надійшло 82 звернення від громадян, більшість із яких не стосувалися компетенції НАБУ.
«У середньому кол-центр отримує 10—15 дзвінків щодня. 23 вересня 2019 в колл-центр зателефонували 82 людини — приблизно стільки ж було і на старті роботи НАБУ», — сказано в повідомленні.
Люди скаржилися на проблеми у сфері житлово-комунального господарства, поганий стан тротуарів і каналізації, порушення земельних і соціальних прав, на порушення досудових розслідувань іншими органами, а також запитували телефони інших відомств.
У НАБУ заявили, що стосовно кожного звернення громадян буде надана «первинна правова оцінка».
- Раніше президент Володимир Зеленський закликав українців повідомляти про факти корупції на гарячу лінію Національного антикорупційного бюро. Він запропонував влаштувати масовий флешмоб з боротьби з корупцією.
- У НАБУ пізніше попросили не телефонувати на гарячу лінію, оскільки більшість дзвінків буде не за адресою.