Gillette випустила рекламу за участю трансґендера. Короткометражний фільм, опублікований на сторінці Gillette у Facebook в рамках кампанії My Best Self («Моя найкраща версія»), розповідає історію реального трансґендера Самсона Брауна. Про це пише CNN.
У відеоролику батько вчить свого сина-трансґендера голитися, підбадьорюючи його в процесі.
«Тепер не лякайся. Гоління має бути впевненим», — говорить батько сину.
Сам Самсон також розповідає про те, що він переживає під час свого становлення чоловіком.
«Коли я ріс, я завжди намагався зʼясувати, якою людиною я хочу стати, і й досі намагаюся зʼясувати, якою людиною я хочу бути. Я завжди знав, що я інший. Я не знав, що існує термін для таких людей, як я», — говорить Браун у відео.
У кінці ролика Самсон каже, що він нарешті щасливий.
Відео на Facebook подивилися 717 тисяч користувачів, воно зібрало понад титсячу коментарів. Реакція глядачів переважно позитивна: користувачі зізнаються, що ролик їх дуже розчулив і бажають Самсону залишатися собою.
Головний герой відео на своїй сторінці у Facebook висловив думку, що реклама допоможе трансґендерам у всьому світі відчути себе впевненіше.
- Мережу ресторанів швидкого харчування Burger King звинуватили в расизмі за невдалу рекламу.
- Один зі спонсорів Наомі Осаки був змушений вибачитися після того, як в своїй рекламі зобразив японську тенісистку, яка є наполовину гаїтянкою, з блідою шкірою і нетиповими рисами обличчя.