Мережу ресторанів швидкого харчування Burger King звинуватили в расизмі за невдалу рекламу. Про це пише The Guardian.
Підрозділ компанії в Новій Зеландії розмістив на своїй сторінці в Instagram рекламний ролик нового бургера Tender Crisp з начинкою з вʼєтнамського солодкого перцю чилі. Герої відео їдять його за допомогою величезних червоних паличок для їжі. Слоган ролика — «Відчуйте смак Хошиміну».
Після появи цієї реклами соціальні мережі вибухнули невдоволенням. Користувачі назвали ролик безглуздим і звинуватили у расизмі.
«Я так втомилася від расизму. Від тих, які висміюють різні культури, від тих, які стріляють і вбивають тих, хто мирно молиться в своєму місці поклоніння. Скажи ні кожному його прояву», — пише Маріа Мо з Нової Зеландії.
Мережа ресторанів швидкого харчування одразу відреагувала на обурення людей — видалила ролик, принесла вибачення і визнала, що реклама «нечутлива і не відображає цінності нашого бренду щодо різноманітності та інтеграції».
«Ми попросили нашого представника в Новій Зеландії негайно видалити оголошення», — йдеться в заяві Burger King.
- Через расистський скандал компанія Gucci відкликала свій джемпер з магазинів після того, як користувачі соцмереж заявили, що він нагадує «блекфейс».
- Журнал Vogue Brazil потрапив у скандал через прояви расової дискримінації після появи фотографій зі святкування ювілею головного редактора журналу Донати Мейреллеш.
- Виробник локшини вибачився за те, що «відбілив» японську тенісистку для своєї реклами. Один зі спонсорів Наомі Осаки був змушений вибачитися після того, як у своїй рекламі зобразив японську тенісистку, яка є наполовину гаїтянкою, з блідою шкірою і нетиповими рисами обличчя.