Мережа ресторанів Burger King видалила рекламу з китайськими паличками після звинувачень у расизмі

Автор:
Олена Козаченко
Дата:

Мережу ресторанів швидкого харчування Burger King звинуватили в расизмі за невдалу рекламу. Про це пише The Guardian.

Підрозділ компанії в Новій Зеландії розмістив на своїй сторінці в Instagram рекламний ролик нового бургера Tender Crisp з начинкою з вʼєтнамського солодкого перцю чилі. Герої відео їдять його за допомогою величезних червоних паличок для їжі. Слоган ролика — «Відчуйте смак Хошиміну».

Після появи цієї реклами соціальні мережі вибухнули невдоволенням. Користувачі назвали ролик безглуздим і звинуватили у расизмі.

«Я так втомилася від расизму. Від тих, які висміюють різні культури, від тих, які стріляють і вбивають тих, хто мирно молиться в своєму місці поклоніння. Скажи ні кожному його прояву», — пише Маріа Мо з Нової Зеландії.

Мережа ресторанів швидкого харчування одразу відреагувала на обурення людей — видалила ролик, принесла вибачення і визнала, що реклама «нечутлива і не відображає цінності нашого бренду щодо різноманітності та інтеграції».

«Ми попросили нашого представника в Новій Зеландії негайно видалити оголошення», — йдеться в заяві Burger King.