Соціальна мережа Twitter відмовилася поширювати рекламну кампанію Міністерства внутрішніх справ Франції, яке закликає активно голосувати на виборах до Європейського парламенту 26 травня. Як пише Next Inpact, Twitter послався на закон проти поширення фейкових новин, прийнятий у Франції за ініціативою влади у грудні 2018 року.
Уряд планував через соціальні мережі «розігнати» компанію з хештегом #Ouijevote (Так, я голосую).
Закон «Про маніпулювання інформацією», на який посилалася компанія, вимагає, щоб основні цифрові платформи надавали інформацію про політичну рекламу, яку вони публікують за гроші на своїх сайтах. Тобто влада повинна отримати можливість знати, хто і скільки заплатив за поширення платного повідомлення.
У Twitter заявили, що поки не можуть вказувати таку інформацію, тому в соцмережі взагалі не буде політичної реклами з Франції.
У міністерстві заявили, що слоган Ouijevote — не агітація за конкретну політсилу, а заклик до активності виборців.
- Соціальна мережа Facebook не може гарантувати повний захист від втручання інших країн через сайт у вибори в Європарламент, які пройдуть 26 травня.
- Раніше в Facebook повідомили, що посилять правила розміщення політичної реклами на своїй платформі в країнах, де в 2019 році відбудуться вибори. Нововведення торкнуться Індії, Нігерії, деяких країн ЄС та України.