Американська корпорація Boeing оновила компʼютерну програму управління польотом і маневрами Maneuvering Characteristics Augmentation System (MCAS), помилки якої могли спричинити катастрофи лайнерів серії 737 MAX. Про це повідомляє прес-служба корпорації.
Програма MCAS була розроблена і сертифікована для літаків 737 MAX для підвищення стійкості. Після оновлення у програмі зʼявилися додаткові рівні захисту, які використовуються, коли датчики кута атаки літака надають помилкові дані.
«Програмне забезпечення пройшло сотні годин аналізу, лабораторних випробувань, перевірки на тренажері та двох випробувальних польотів, зокрема в польоті сертифікаційних випробувань з представниками Федерального авіаційного управління (FAA) на борту як спостерігачами», — заявили в компанії.
Система управління польотом тепер буде порівнювати дані з датчиків літака, а потім прийматиме рішення про активацію MCAS. Передбачається, що ці оновлення зменшать робоче навантаження екіпажу в нестандартних ситуаціях і запобіжать помилкової активації MCAS.
- 10 березня в Ефіопії після шести хвилин польоту розбився пасажирський Boeing 737 MAX компанії Ethiopian Airlines. Він прямував зі столиці країни Аддіс-Абеби до Кенії. На його борту перебували 157 осіб — громадяни 33 країн, серед них було 19 співробітників Організації Обʼєднаних Націй. Усі вони загинули.
- Аналіз безпеки Boeing показав, що нова система управління польотом в літаках MAX, відома як MCAS, мала кілька суттєвих недоліків. Експерти припускають, що вона автоматично направляє ніс літака вниз, навіть коли в цьому немає потреби, і не дозволяє пілотам виправити положення вручну. Це і могло спричинити катастрофу в Індонезії. Але поки це розслідування ще триває.
- Американська компанія Boeing встановить у кабінах літаків MAX спеціальний світловий сигнал, який міг би попереджати про проблеми в управлінні повітряним судном.