Вранці 13 березня в роботі багатьох сервісів компанії Google відбувся масовий збій. Користувачі скаржилися на проблеми поштового сервісу Gmail, відеосервісу YouTube, пошукача Google, а також сервісу зберігання даних Google Drive і цифрового магазину додатків Google Play.
Про це свідчать дані сайту Downdetector, який відстежує проблеми в роботі інтернет-ресурсів.
Скарги почали надходити близько 4 години ранку 13 березня. Пік збою припадає на 5 годину ранку. Кілька тисяч користувачів з Японії, Індонезії, Австралії, Індії, Малайзії та інших країн повідомили про неполадки в роботі поштового сервісу Gmail. У більшості з них виникали проблеми зі входом у сервіс (35%), отриманням повідомлень (32%) і завантаженням вкладень (31%).
Сотні користувачів YouTube, переважно з Японії, США, Мексики та Індонезії, повідомили про проблеми з переглядом відео (65%), а також завантаженням контенту (17%) та роботою веб-сайту (16%).
У Google Drive у користувачів не виходило отримати доступ до файлів онлайн (43%), не завантажувався додаток і не синхронізувалися файли (24%).
У Google Play були проблеми з підключенням сервісу (50% скарг), також користувачі не могли завантажити додатки (25%) та увійти в сиситему (23%)
Під час збою більшість жителів Європи ще спала, тож скарги з країн цього регіону почали надходити трохи пізніше й не в такій кількості.
- В ніч на 29 січня користувачі соцмережі Instagram в усьому світі повідомляли про проблеми в роботі програми.
- А 4 лютого стався збій у роботі програми для надсилання та отримання повідомлень Facebook Messenger.