Google помилково запустила рекламну кампанію на $10 млн. У всьому винні пальці стажера

Автор:
Олег Панфілович
Дата:

Google з вини стажера запустила рекламну кампанію, яка могла обійтися їй у $10 млн, пише The Irish Times.

«Співробітник Google з товстими пальцями зробив класичну помилку в мінливих електронних ринках: натиснувши не на ту клавішу під час тренування, він запустив тестову рекламу на величезній кількості веб-сторінок і додатків», — пише видання.

Інцидент стався у вівторок в Каліфорнії. В результаті рекламне оголошення, яке мало вигляд порожнього жовтого прямокутника, зʼявилося на численних сайтах Сполучених Штатів та Австралії, і було там активним близько 45 хвилин. Компанія вже пообіцяла компенсувати витрати тим, хто розмістив її тестовий логотип.

Видання зазначає, що стажер запустив рекламу на відкритій біржі, де можна купувати і продавати рекламне місце через аукціон в режимі онлайн. Ціна на таких аукціонах приблизно в 10 разів перевищує середньоринкову.

Замовлення, розміщене ним, передбачало виплату 25 центів за кожну тисячу переглядів рекламного оголошення при тому, що вартість оренди всієї рекламної площі становить від $2 до $4.

У компанії підтвердили цей інцидент, проте відмовилися розкрити суму компенсації, яку Google доведеться сплатити. Хоча джерела стверджують, що мова може йти про $10 млн.