Віце-президент Facebook зізнався, що наймав піарників для очорнення конкурентів

Автор:
Олег Панфілович
Дата:
Віце-президент Facebook зізнався, що наймав піарників для очорнення конкурентів

Maurice Svay / Flickr

Віце-президент Facebook з комунікацій Елліот Шрейдж публічно зізнався, що наймав PR-фірму Definers, яка писала критичні статті про конкурентів компанії.

Про що мова?

У вересні 2017 року Шрейдж уклав контракт з PR-фірмою. Він зробив це без відома Марка Цукерберга і виконавчого директора Шеріл Сендберг, яка захищає інтереси компанії в уряді. Співпраця з Definers повинна була знизити тиск на компанію з боку конкурентів, які закликали уряд посилити правовий контроль над Facebook. Також це повинно було поліпшити репутацію компанії у влади.

У чому полягало завдання Definers?

Вона повинна була створити позитивний образ Facebook, співпрацюючи з пресою, розсилаючи прес-релізи і проводячи дослідження в соцмережі. Шрейдж також визнав, що фірмі доручили зібрати інформацію про мільярдера Джорджа Сороса. Він став різко критикував Facebook, чого не робив раніше, і піарників попросили зʼясувати, «які групи за ним ховаються».

Шрейдж відкинув звинувачення в тому, що компанія Facebook замовляла у Definers фейкові новини про конкурентів. Мова йшла лише про статті, що вказують на негативні сторони конкурентів і позитивні сторони Facebook.

Що тепер?

Інформація про співпрацю з Definers зʼявилася завдяки великому розслідуванню журналістів The New York Times. Віце-президент Facebook з комунікацій вже заявив, що шкодує про свої рішення.

Шрейдж ще в липні 2018 року оголосив, що покидає Facebook, тому, найімовірніше, визнання вини не загрожує йому додатковими санкціями з боку керівництва компанії. Зараз Шрейж допомагає адаптуватися у фірмі своєму наступникові Ніку Клеггу.