WSJ: «Військовий стан» Цукерберга завдав удару топ-менеджерам Facebook

Дата:
WSJ: «Військовий стан» Цукерберга завдав удару топ-менеджерам Facebook

Justin Sullivan / Getty Images

Facebook знаходиться у стані війни, і ситуація навколо компанії вимагає більш агресивного стилю управління. Про це засновник Facebook Марк Цукерберг заявив на нараді з 50 топ-менеджерами компанії, пише The Wall Street Journal з посиланням на джерела.

Як пише видання, зустріч відбулася ще в червні, але її подробиці стали відомі тільки зараз, після кількох гучних відставок топ-менеджерів компанії.

У червні на закритій нараді з топ-менеджерами Цукерберг заявив, що компанія не може дозволити собі «зволікання і нерішучість, характерні для мирного часу».

«Facebook взяли в облогу законодавці, інвестори та незадоволені користувачі, компанія повинна діяти більш рішуче», — цитує видання Цукерберга.

Новий підхід в управлінні викликав «безпрецедентну смуту» в керівництві Facebook, через яку кілька ключових топ-менеджерів звільнилися з компанії.

Більш того, внаслідок «жорсткого підходу» Цукерберга до управління компанії у нього виник конфлікт із співзасновниками Instagram. Він наполягав на тому, щоб додаток для публікації фотографій ділився геоданими користувачів Facebook, а співзасновники сервісу виступили категорично проти. У вересні ці розбіжності призвели до відставки співзасновників Instagram, після чого нововведення все ж почали тестувати.

Через суперечки з Цукербергом компанію залишили також співзасновники WhatsApp — сторони розійшлися в думках щодо монетизації месенджера.

Крім того, Facebook покинув і творець Oculus VR, почасти через незгоду з планами щодо розвитку сервісу.

«Багато співробітників розчаровані поганими новинами про компанію і постійними реорганізаціями, а також командою безпеки, яка може втручатися в їх роботу», — пише WSJ.

Днями засновник Facebook дав для співробітників відеоконференцію, де йому довелося відподати на різні питання — починаючи від поведінки Facebook під час останніх скандалів і завершуючи тим, як компанії впоратися з постійними витоками інформації у пресу.