Instagram тестує геолокацію для історій і повідомлень. Користувачі зможуть розміщувати контент в обраних країнах

Автор:
Анастасія Котова
Дата:
Instagram тестує геолокацію для історій і повідомлень. Користувачі зможуть розміщувати контент в обраних країнах

Julie Fader / Unsplash

При створенні повідомлень користувачі соцмережі Instagram зможуть вибирати конкретні країни, в яких вони хочуть показувати свій контент, а не робити його загальнодоступним. Про це повідомив розробник програми Джейн Манчун Вонг в Twitter.

«Instagram тестує функцію обробки геоданих для історій і повідомлень. Це дозволить розміщувати свій контент у вибраних країнах, а не робити його загальнодоступним», — написав він.

Найбільші зміни, ймовірно, торкнуться брендів, оскільки вони можуть обмежити частину контенту в деяких країнах. Більшість соціальних мереж, таких як Twitter і Facebook, мають контроль над обмеженнями контенту в кожній країні.

Нові функції Instagram ще не були запущені або офіційно оголошені, тому поки неясно, коли ними можна буде скористатися. Незважаючи на те, що офіційної дати запуску нових функцій поки немає, Instagram хоче зрозуміти, як краще використати дані про розташування користувачів.

Раніше Instagram ввів нові інформаційні панелі, за допомогою яких можна відслідковувати, скільки часу ви проводите у цих соцмережах, і встановлювати собі ліміти.

Instagram також розробляє додаток для онлайн-покупок з робочою назвою IG-Shopping. Передбачається, що користувачі зможуть переглядати та купувати товари безпосередньо у тих продавців, на сторінки яких вони підписані. В компанії офіційно цю інформацію не коментують. Дата виходу програми поки теж не визначена.