Соціальна мережа Facebook почала присвоювати користувачам «репутаційні бали», щоб визначити їх сумлінність за шкалою від нуля до одиниці, пише Wasington Post.
Facebook вирішив запровадити таку систему в рамках боротьби з фейковими новинами. Після того, як у 2015 році користувачам соцмережі надали можливість скаржитися на неправдиву інформацію в постах інших людей, Facebook зіткнувся з проблемою. Деякі користувачі скаржилися на інформацію, не тому що вона була фековой, а тому що вони були не згодні з нею або хотіли насолити конкретній людині.
За словами менеджера по продуктах Тэсси Лайонс, «рейтинг доброчесності» не єдиний і не абсолютний індикатор того, чи можна довіряти користувачеві, у Facebook є безліч поведінкових показників для такої оцінки.
Однак незрозуміло, за якими ще критеріями компанія визначає рейтинг людей, чи оцінює вона всіх користувачів і як використовує результати.
Минулого тижня влада США зажадала від Facebook надати доступ до голосових повідомлень користувачів програми Messenger, яких підозрюють у злочинах.