Ілон Маск хоче заробити $100 мільйонів на продажі політичної реклами в соцмережі X протягом 2024 року. Так він планує компенсувати втрати після виходу великих брендів з платформи.
Про це пише Financial Times.
Нещодавно Ілон Маск і його команда провели зустріч із сотнею нинішніх і потенційних клієнтів на політичну рекламу. Деякі учасники заходу пізніше отримали електронні листи, де йшлося, що X «будує сучасну глобальну міську площу — місце для зустрічей кандидатів і громадських організацій зі своїми виборцями з безпекою бренду та чесністю виборів на першому плані».
У листі також вказали, що X має 92,4 мільйона користувачів у США, 98% з яких мають право голосу.
Нову групу продажів політичної реклами X очолює Стен Макгуайр із Нью-Йорка, який раніше працював у відділі політичних продажів для Hulu та Walt Disney. У новому відділі наразі десять працівників.
Провідні гравці галузі політичної реклами в США скептично ставляться до намірів X заробити за рік $100 мільйонів. Наприклад, під час проміжних виборів 2018 року X (тоді ще Twitter), приніс близько $3 мільйонів за продаж політичної реклами. Однак раніше компанія планувала заробити не 100, а 200 мільйонів доларів від такого джерела прибутку.
Наприкінці літа в очікуванні американських виборів на X вперше з 2019 року повернули політичну рекламу.
- У листопаді Ілон Маск «відправив до біса» бізнеси, які не хочуть рекламуватись на X через звинувачення в антисемітизмі. За словами Маска, те, що великі рекламодавці — зокрема IBM, Apple, Walt Disney, Comcast і Warner Bros — зупинили контракти з Х «убʼє компанію» і весь світ дізнається, що це зробили «саме вони».
- Це сталося тому, що Маск підтримав пост про те, що «спільноти євреїв поширюють ненависть до білих людей», а потім організація Media Matters for America знайшла на Х рекламу поруч із постами, де цитують Гітлера, звеличують нацистів і заперечують Голокост.