Зворушлива новорічна історія від Apple — мініфільм про подарунок для дідуся. Сімʼя приїжджає до дідуся, котрий намагається пережити горе, а невгамовні онучки дарують йому iPad з презентацією, що повертає його до життя.
Коробки з товарами Amazon співають про те, що потрібно триматися разом. Люди, які їх отримали, настільки щасливі від любові, що співають у тролейбусі, танцюють чечітку та грають посеред вулиці на посуді.
Marks&Spencer заражає танцювальною лихоманкою. Ролик починається з дівчини, яка прикрасила ялинку, а потім помітила, як тремтить рукав у різдвяного джемпера. У кінці танцює все місто. Слоган ролика: «Вдягай джемпер до Різдва».
Microsoft розповідає, як розмовляти з оленями. Дівчинка спостерігає за мамою, яка спілкується з колегами, а потім зустрічає оленів (з рогами) і закидує їх питаннями через онлайн-перекладач.
Visa показує міський мюзикл під пісню Queen. Напередодні свят працівники англійського бізнес-кварталу співають про те, що життя бентежне та всім потрібна любов.
WWF наполягає на тому, що ми — останнє покоління, яке може врятувати планету. Ролик тримає у напрузі з першої до останньої секунди: ягуар у палаючому лісі намагається втекти від бульдозера, а маленька дівчинка збирає натовп людей, які рятують його.
Чіпси Walkers Crisps нагадують, що ділитися радістю можна по-різному. Мерайя Кері йде на перерву зі зйомок, дарує подарунки знімальній групі та свариться з ельфом через чіпси. У кінці всі миряться, але ельф продовжує страждати.