У хол оперного театру один за одним заходять артисти балету. Стрункість, лебедині шиї та королівські постави навіть у звичайному одязі видають їхню професію. Нас зустрічає організатор фестивалю, артист балету Олександр Стоянов, і проводить за лаштунки. У цьому балеті, розповідає він, для оркестру побудували спеціальну конструкцію, щоб музиканти грали на сцені поруч із танцюристами. Одночасно на сцені задіяно 70 осіб. Музиканти займають свої місця і готові грати «Концерт для фортепіано з оркестром № 2» Рахманінова. Основну партію на фортепіано без нотних аркушів виконує піаніст Антоніо Баришевський. Перед прогоном артисти розминаються на сцені. Хтось стоїть за лаштунками й тягнеться біля стіни, лави або столу, хтось відпрацьовує окремі рухи на сцені чи розтягується, лежачи на підлозі. Артисти репетирують без гриму та костюмів, у зручному одязі та тренувальних пуантах, але вже за годину переодягаються. З глядацького залу спостерігають художній керівник трупи, хореограф Рікардо Амаранте та педагоги Тетяна Голякова й Вадим Буртан. На генеральній репетиції, пояснює Стоянов, артисти відпрацьовують найскладніші елементи, щоб у них був шанс виправити помилки до премʼєри.
Хореограф Рікардо Амаранті і прима New York City Ballet / San Francisco Ballet Анна Софія Шеллер
Юлія Вебер / «Бабель»
Хореограф Рікардо Амаранті і прима New York City Ballet / San Francisco Ballet Анна Софія Шеллер
Юлія Вебер / «Бабель»
Юлія Вебер / «Бабель»
Микола Гординський, соліст театру San Francisco Ballet
Юлія Вебер / «Бабель»
Микола Гординський і Анна Софія Шеллер
Юлія Вебер / «Бабель»
Юлія Вебер / «Бабель»
Юлія Вебер / «Бабель»
Юлія Вебер / «Бабель»
Юлія Вебер / «Бабель»
Юлія Вебер / «Бабель»
Створити балет «Дотик ілюзії» Рікардо Амаранте вирішив після того, як послухав «Концерт для фортепіано з оркестром № 2» Сергія Рахманінова. Цей твір був знаковим у біографії композитора. Він став символом виходу Рахманінова з затяжної депресії через творчі та любовні невдачі. «Концерт...» композитор присвятив своєму лікарю-психотерапевту Миколі Далю на знак подяки за те, що нарешті одужав. Амаранте поставив собі за мету показати чотири періоди життя Рахманінова. Партії періоду юності композитора виконують солісти Національної опери України — Олексій Тютюнник та Юлія Москаленко; партії періоду падіння — солісти Національної опери України Сергій Клячин і Катерина Курченко; періоду розпачу — заслужена артистка України Юлія Кулик і народний артист України Денис Недак; партії подолання — Віталій Нетруненко, соліст Національної опери України, та Анна-Софія Шеллер, прима-балерина New York City Ballet / San Francisco Ballet.
Юлія Вебер / «Бабель»
Юлія Вебер / «Бабель»
Організатор BALLET OPEN SPACE, українська прима-балерина Національної опери України Катерина Кухар
Юлія Вебер / «Бабель»
Юлія Вебер / «Бабель»
Юлія Вебер / «Бабель»
Юлія Вебер / «Бабель»
Юлія Вебер / «Бабель»
Диригент Микола Дядюра
Юлія Вебер / «Бабель»
Юлія Вебер / «Бабель»
Юлія Вебер / «Бабель»
Олексій Баклан, головний диригент Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва, з 2008 — художній керівник театру.
Юлія Вебер / «Бабель»
Юлія Вебер / «Бабель»
Прогін триває годину. Сцени змінюють одна одну швидко, після кожної викладачі кажуть, що це було блискуче, але можна ще чуттєвіше. Головне завдання нашого фотографа Юлії Вебер за лаштунками — намагатися не відволікати артистів, але ті й самі зосереджені лише на своїх партіях і навіть не перемовляються між собою. Репетиція закінчена о 14:30, артисти йдуть переодягатися до гримерки. За чотири години розпочнеться премʼєра.
Юлія Вебер / «Бабель»