У хол оперного театру один за одним заходять артисти балету. Стрункість, лебедині шиї та королівські постави навіть у звичайному одязі видають їхню професію. Нас зустрічає організатор фестивалю, артист балету Олександр Стоянов, і проводить за лаштунки. У цьому балеті, розповідає він, для оркестру побудували спеціальну конструкцію, щоб музиканти грали на сцені поруч із танцюристами. Одночасно на сцені задіяно 70 осіб. Музиканти займають свої місця і готові грати «Концерт для фортепіано з оркестром № 2» Рахманінова. Основну партію на фортепіано без нотних аркушів виконує піаніст Антоніо Баришевський. Перед прогоном артисти розминаються на сцені. Хтось стоїть за лаштунками й тягнеться біля стіни, лави або столу, хтось відпрацьовує окремі рухи на сцені чи розтягується, лежачи на підлозі. Артисти репетирують без гриму та костюмів, у зручному одязі та тренувальних пуантах, але вже за годину переодягаються. З глядацького залу спостерігають художній керівник трупи, хореограф Рікардо Амаранте та педагоги Тетяна Голякова й Вадим Буртан. На генеральній репетиції, пояснює Стоянов, артисти відпрацьовують найскладніші елементи, щоб у них був шанс виправити помилки до премʼєри.
Створити балет «Дотик ілюзії» Рікардо Амаранте вирішив після того, як послухав «Концерт для фортепіано з оркестром № 2» Сергія Рахманінова. Цей твір був знаковим у біографії композитора. Він став символом виходу Рахманінова з затяжної депресії через творчі та любовні невдачі. «Концерт...» композитор присвятив своєму лікарю-психотерапевту Миколі Далю на знак подяки за те, що нарешті одужав. Амаранте поставив собі за мету показати чотири періоди життя Рахманінова. Партії періоду юності композитора виконують солісти Національної опери України — Олексій Тютюнник та Юлія Москаленко; партії періоду падіння — солісти Національної опери України Сергій Клячин і Катерина Курченко; періоду розпачу — заслужена артистка України Юлія Кулик і народний артист України Денис Недак; партії подолання — Віталій Нетруненко, соліст Національної опери України, та Анна-Софія Шеллер, прима-балерина New York City Ballet / San Francisco Ballet.
Прогін триває годину. Сцени змінюють одна одну швидко, після кожної викладачі кажуть, що це було блискуче, але можна ще чуттєвіше. Головне завдання нашого фотографа Юлії Вебер за лаштунками — намагатися не відволікати артистів, але ті й самі зосереджені лише на своїх партіях і навіть не перемовляються між собою. Репетиція закінчена о 14:30, артисти йдуть переодягатися до гримерки. За чотири години розпочнеться премʼєра.