У жовтні 2013 року 24-річний Кирило Тимошенко у своєму Facebook опублікував фото таблички на заправці: «Вас обслуговує касир-оператор Зеленський В». «Оце честь!» — підписав він фотографію.
Через пʼять років — у жовтні 2018-го — керівник відомого в країні продакшину Тимошенко потрапив у команду майбутнього кандидата в президенти Володимира Зеленського. Ще через півроку Тимошенко стояв поруч із Зеленським на сцені, очікуючи результатів екзитполів другого туру виборів. Він зробив майже історичне селфі з майбутнім президентом і його командою за кілька секунд до перемоги.
GoodMedia
У 2006 році 17-річний Тимошенко пішов на свою першу роботу — один з дніпропетровських телеканалів. Працював спортивним журналістом, паралельно був власкором програми «Гол!» на «Новому каналі». Тоді ж відома медійниця Алла Липовецька запускала на «Новому» першу «Фабрику зірок». У проект шукали багато журналістів. Тимошенку запропонували роботу, і він переїхав з Дніпропетровська до Києва.
«Він був зовсім юним хлопчиком, але розумним і талановитим», — згадує Липовецька, яка згодом стала його наставницею. Разом з нею він працював на телеканалі «Інтер», у компанії FILM.ua і на каналі «Україна».
У 2014-му Тимошенко заснував власний продакшн — GoodMedia. На питання про стартовий капітал відповідає: «Заробив на «Інтері, FILM.ua, телеканалі «Україна».
У компанії кілька напрямків роботи: телепродакшн, політичний та комерційний PR, smm, організація івентів — передвиборчих турів, зʼїздів і концертів. Серед найбільш відомих комерційних проектів — зйомки 42 роликів-візиток країн-учасниць «Євробачення».
Але на ринку GoodMedia більше відома завдяки політичній та соціальній рекламі. Замовниками Тимошенка ставали багато топ-політиків країни. У 2014-му його продакшн організовував трансляцію інавгурації Петра Порошенка. Тимошенко згадує, що тоді на нього виходили з різних сторін і просили, щоб саме його режисер — Андрій Нестеренко — робив інавгурацію.
У жовтні 2014-го на телеканалі «1+1» вийшов фільм виробництва GoodMedia «Битва за Дніпро». З двома героями — Борисом Філатовим і Геннадієм Корбаном — Тимошенко, за його словами, почав спілкуватися під час Євромайдану. Фільм розповідав про роботу команди голови Дніпропетровської облдержадміністрації Ігоря Коломойського. Останній теж брав участь у зйомках і спілкувався з Тимошенко.
Такі великі політичні замовники зʼявилися під час дострокових парламентських виборів 2014 року. Тоді компанія Тимошенка «вела» в округах кандидатів у нардепи: Бориса Філатова, Віталія Купрія та Андрія Денисенка. Усі троє пізніше стали членами партії УКРОП.
Після цього, у 2015-му, Тимошенко брав участь у передвиборній кампанії глави УКРОПу Геннадія Корбана у скандальному 205 окрузі та повторно працював з Філатовим. Останній балотувався в мери Дніпра від УКРОПу.
З УКРОПом повʼязаний не тільки бізнес Тимошенка. У 2015-му від цієї партії він балотувався у Київраду. Його батько, Владлен Тимошенко, голова дніпровської обласної організації партії і депутат облради від УКРОПу. До цього він керував торговим центром «Пасаж», який належав Корбану і Філатовим. Один із лідерів УКРОПу — Коломойський.
У 2017—2018 роках GoodMedia зняли цілу низку роликів про здобутки влади — уряду і Міністерства інформполітики. За це з бюджету компанія отримала 21,35 мільйонів гривень. А в січні 2019 року на телеканалі «Прямий» вийшов ще один фільм GoodMedia про друга і бізнес-партнера Порошенка — «Пʼять днів з Ігорем Кононенком».
Серед відомих політичних замовників GoodMedia — Юрій Луценко, для якого компанія зняла три ролики, у тому числі і торішнє привітання генпрокурора з Днем Незалежності. Уже під час президентської кампанії, коли Тимошенко працював у команді Зеленського, GoodMedia транслювала форум команди Порошенка «Відкритий діалог» у Палаці спорту.
На питання про те, чому компанія працює з політиками з різних партій і з дуже різними принципами, Тимошенко відповідає: «Це бізнес. Якщо хтось хоче, щоб ми працювали з ним одним, це коштує набагато дорожче. З приводу політичних поглядів, ми не перебираємо. Не будемо нічого робити для сепарських і російських партій — це наша позиція».
У Зеленського
У команді Зеленського Тимошенко зʼявився восени минулого року. На ньому було відразу кілька функцій. Одна з них стратегічно важлива — відео-промо передвиборчої кампанії.
GoodMedia знімала всі ролики кандидата і найбільш відомий ролик з викликом Порошенка на дебати на стадіон. Тимошенко також спілкується з журналістами і частково дублює обовʼязки прес-служби.
Хто познайомив Тимошенка з Зеленським, точно невідомо. Сам Тимошенко каже, що «можливо [керівник штабу кандидата] Іван Баканов». Але, за словами близького до Зеленського джерела theБабеля, у команду його привів юрист Зеленського і Коломойського — Андрій Богдан. Коли Коломойський очолював Дніпропетровську ОДА, Богдан був його позаштатним радником. Про те, що Тимошенко входить у неформальне крило Богдана, у своєму розслідуванні говорили і журналісти програми «Наші гроші» .
Сам Тимошенко стверджує, що це чутки: «Це смішне розслідування. Богдан і медіа-офіс, вас нічого не бентежить у цьому?» На пряме питання, чи рекомендував його Зеленському партнер останнього в ТБ-бізнесі — Коломойський, Тимошенко відповідає: «сумніваюсь».
Яку посаду в майбутньому отримає той, хто створив відео-образ обраного президента — поки невідомо. Усі без винятку члени команди Зеленського на цю тему говорити відмовляються. Тому поки Тимошенко продумує сценарій і трансляцію майбутньої інавгурації президента.
— Це буде аскетично. Ми не збираємося робити якесь шоу, тому що це державний бюджет. Усе буде якісно і з хорошою трансляцією.