У штабі кандидата Володимира Зеленського присутні чотири групи впливу, які відповідають за конкретні напрямки роботи. Про це йдеться у розслідуванні журналістів Bihus.Info.
Ці дані розслідувачі отримали з листування низки офіційних і неофіційних членів команди Зеленського. TheБабель звернувся за коментарем у штаб Зеленського, на момент виходу публікації коментар від команди не надійшов.
Група «Дядя».
На думку журналістів, нею керує адвокат бізнесмена Ігоря Коломойського Андрій Богдан. Розслідувачі додають, що у листуваннях співробітники штабу говорять між собою, що у Богдана є відокремлений «медіа-офіс» з власним бюджетом, управлінням і повноваженнями.
«Два тижні тому Bihus.info зафіксували на відео, як Богдан йде на обід саме з групою медійників у кафе поряд зі штабом. Поруч з адвокатом — засновник продакшену «Гуд Медіа», який займається трансляціями, зйомкою соціальної та політичної реклами, Кирило Тимошенко і «кварталівець», ведучий Артем Гагарін. У листуванні штабістів Тимошенка згадують саме як члена групи «Дядя», — йдеться у розслідуванні.
Група «Нижние»
Назва групи збігається, ймовірно, з прізвищем її лідера — юриста Сергія Нижного. Нижний і його юридична компанія «Хіллмонт Партнерс» співпрацювали зі «Студією Квартал 95», консультували студію щодо податків.
«Я координую роботу юристів як партнер компанії, яка залучена в процес як зовнішній консультант», — так прокоментував нам свою роль у штабі Сергій Нижний.
Група «Регионы»
Згідно з розcлідуванням, лідер цієї групи — Ілля Павлюк, якого в листуванні називають «Ілля Миколайович», екс-помічник нардепа Ігоря Калєтніка.
«Головна функція Павлюка у штабі Зе — координація та фінанси регіональних представників Зе-команди. Наприклад, пошук фізичних осіб-підприємців зі стабільним доходом і без боргів для поповнення через них виборчого фонду або ж контроль на місцях», — йдеться у розслідуванні.
Група «Квартал»
Її лідерами, на думку Bihus.Info, є бізнес-партнери Зеленського по кіноіндустрії — брати Сергій та Борис Шефір. «Проаналізувавши листування, можна припустити, що Сергій вирішує фінансові питання», — підкреслюється у розслідуванні.
Журналісти відзначають, що жодного з цих членів команди Зеленський не показав 18 квітня в ефірі каналу «1+1» як своїх публічних представників.
- Напередодні Зеленський представив власну команду, з якою планує іти у владу.
- Виборчий фонд Зеленського за тиждень витратив на агітацію трохи більше 50,4 млн грн. У той час як його опонент на виборах Петро Порошенко витратив майже 97 млн грн.