«Укрзалізниця» запускає новий сервіс — онлайн-замовлення спеціальних вагонів для людей з інвалідністю. Відтепер не потрібно приїздити на вокзал, щоб забронювати місце (можливість замовити вагон безпосередньо в касі теж залишається).
Про це компанія повідомила 1 вересня.
Послуга призначена для людей з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на колісних кріслах і людей, які їх супроводжують.
Заявку на інклюзивний вагон необхідно подати тут принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Протягом 24 годин оператори УЗ візьмуть заявку в роботу та звʼяжуться із замовником послуги.
Отримати та сплатити квитки можна в касі не пізніше ніж за годину до відправлення поїзда. Статус заявки можна уточнити за телефоном 0 800 503 111. Також на вокзалі можна замовити помічника, який допоможе з багажем і посадкою — тут.
«Укрзалізниця» має у своєму парку 50 вагонів із підйомниками або пандусами, з яких 37 — це вагони нового покоління. Такі вагони мають умови для інклюзивного користування, зокрема універсальну вбиральню і купе, облаштоване для потреб людей з інвалідністю. У новозбудованих вагонах купе обладнані спальними диванами, які можуть змінювати кут нахилу й фіксувати тіло, пультом для регулювання освітлення, кнопкою для звернення до провідника та пристроєм для гучномовного звʼязку з ним.
Читайте також:
- «Укрзалізниця» запустила власний мобільний застосунок для продажу квитків, а наприкінці жовтня 2022 року почали курсувати чотири потяги міжнародного сполучення — у Кишинів, Перемишль, Хелм і Відень.