Бренд Pepsi представив новий логотип — це перше оновлення культового логотипу за 14 років.
Про це йдеться в заяві компанії.
Новий логотип зʼявиться в Північній Америці до 125-річчя бренду, а в усьому світі — у 2024 році. Слово Pepsi в новому логотипі написане жирним шрифтом чорного кольору, що «відбиває впевненість та безкомпромісність бренду». У палітрі кольорів нового дизайну використали яскраво-червоний, синій електрик і чорний кольори.
«Ми розробили нову ідентичність бренду, щоб поєднати майбутні покоління зі спадщиною нашого бренду, поєднуючи особливості нашої історії із сучасними елементами, щоб позначити наше сміливе бачення прийдешнього», — сказав Мауро Порчіні, старший віцепрезидент та головний дизайнер PepsiCo.
- У вересні 2022 року компанія PepsiCo Inc припинила виробництво Pepsi, 7UP і Mountain Dew у росії майже через пів року після того, як організація заявила про такі наміри.