У компанії Schwarz Group, яка володіє мережею супермаркетів Lidl, прокоментували можливий вихід на український ринок. Там зазначили, що поки не готові говорити про потенційне розширення.
Про це йдеться у відповіді компанії на запит «Бабеля».
«Lidl постійно аналізує потенційні можливості розширення та аналізує умови місцевого ринку і потенціал клієнтів. Будь ласка, зрозумійте, що наразі ми не можемо коментувати потенційні цільові країни, місця розташування магазинів чи дати відкриття», — зазначили там.
У компанії підкреслили, що цінують «прозору та надійну комунікацію» і триматимуть в курсі подій своїх співробітників та інші зацікавлені сторони «по мірі необхідності».
16 жовтня у німецькому профільному виданні Lebensmittel Zeitung із посиланням на внутрішні документи компанії стало відомо, що мережа супермаркетів Lidl планує вийти на український ринок. У компанії навіть призначили головного менеджера. В Україні Lidl нібито планує конкурувати з АТБ.
- Lidl — це німецька міжнародна мережа супермаркетів. Вона має понад 12 тисяч магазинів по всьому світу та працює майже у всіх країнах Європейського Союзу, а також у Сербії, Швейцарії, Великій Британії та США.