Компанія Schwarz Group готується зайти на український ринок та буде розвивати тут власну мережу супермаркетів Lidl.
Про це пише німецьке профільне видання Lebensmittel Zeitung із посиланням на внутрішні документи компанії.
У документах зазначається, що виводом Lidl на український ринок займатиметься 47-річний Адам Мішчишин. Його офіційно представили як головного менеджера Lidl Україна. Документ про його призначення підписаний гендиректором Lidl Гердом Хшановські.
В Україні компанія планує конкурувати з мережею супермаркетів АТБ.
«Бабель» відправив запит Schwarz Group та опублікує відповідь компанії.
Lidl — це німецька міжнародна мережа супермаркетів. Вона має понад 12 тисяч магазинів по всьому світу та працює у майже всіх країнах Європейського Союзу, а також у Сербії, Швейцарії, Великій Британії та США.