Компанія Google провела дослідження Smart Shopper 2021, завдяки якому вивчила як змінилася поведінка українських споживачів за час пандемії. Фахівці провели онлайн-опитування серед 1 576 осіб та зафіксували тенденцію до збільшення кількості покупок в інтернеті.
Так, 73% опитаних зазначили, що від початку карантину вони почали частіше здійснювати покупки в інтернеті та збираються зберегти цю звичку й після закінчення пандемії.
Найчастіше люди купували нову електроніку — тут йдеться про абсолютно нову для споживача річ, бо з розділу «Дім і сад» користувачі частіше купували щось для оновлення уже наявного пристрою.
А от у категорії «Мода» наразі зростає обсяг спонтанних покупок. В цілому по всіх вертикалях частка онлайн-покупок виросла з 31% у 2019 році до 36% у 2021 році.
Також дослідження показало, що частка онлайн-покупок зросла серед усіх вікових категорій, особливо серед покоління Z (18—24) та українців віком від 45 до 54 років.
За даними опитування, інтернет залишається основним способом пошуку інформації про товари перед покупкою — 94%.
Також респонденти зазначили, що обирають покупки в інтернеті через порівняно дешевші ціни та зручність. А от можливість побачити товар наяву і випробувати його є основною причиною офлайн-покупок.
Для оформлення покупок та пошуку інформації про товар українці починають усе більше використовувати телефон.
В цілому дослідження показало, що частка офлайн-покупок продовжує скорочуватися, і роздрібним продавцям і брендам важливо зосередитися на правильній організації електронної комерції. Також покупці залишаються відкритими для реклами навіть під час кризи.
- У США понад 23 тисячі осіб у віці до 21 року стали жертвами шахрайства за 2020 рік. Цей показник зріс на 156%, як порівнювати з 2017 роком (приблизно 9 тисяч постраждалих). Загальна сума збитків від шахрайства серед підлітків перевищила $70 мільйонів.