У МОН планують змінити систему оцінювання в початкових класах. Замість цифр ставитимуть букви

Автор:
Олексій Ярмоленко
Дата:

У Міністерстві освіти затвердили методичні рекомендації стосовно нового оцінювання учнів 1—4 класів.

Про це пише пресслужба МОН.

«Однією з ключових змін в оцінюванні є підхід до вираження оцінки. На заміну узагальненій бальній оцінці навчальних досягнень учнів з предмета/курсу запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня/учениці з предмета вивчення, інтегрованого курсу, яка, окрім оцінювального судження про досягнення, може ще називати і рівень результату навчання», — йдеться в повідомленні.

Згідно з рекомендаціями, учителі матимуть можливість ставити як вербальну оцінку (оціночне судження), так і рівневу (оцінювальне судження із зазначенням рівня результату). Рівень результату планують позначити буквами:

  • П — початковий;
  • С — середній;
  • Д — достатній;
  • В — високий.

«Результати оцінювання особистісних надбань учнів у 1—4 класах рекомендовано виражати вербальною оцінкою, об’єктивних результатів навчання у 1—2 класах — вербальною оцінкою, у 3—4 класах — або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу», — підкреслили у МОН.

Також у МОН показали приблизні табелі учнів 1—4 класів. У 1—2 класі учителі мають лише вказати, які навички у дитини сформовані або ще формуються. Предмети будуть поділені на окремі галузі: мовно-літературна, математична, іноземна мова, природнича, технологічна, інформатична, мистецька, соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична, а також фізкультурна. У 3—4 класі учителі зазначатимуть не лише формування навичок, але й рівень — від початкового до високого.