Google: За пандемічний рік український сегмент YouTube значно виріс і став популярніший навіть за кордоном

Автор:
Дмитро Мрачник
Дата:
Google: За пандемічний рік український сегмент YouTube значно виріс і став популярніший навіть за кордоном

BRICK 101 / YouTube

Український сегмент YouTube продовжив зростати й розвиватися під час пандемії коронавірусу, підлаштовуючись під нову реальність. За останній рік кількість українських каналів з аудиторією понад 100 тисяч підписників зросла на 35%, а каналів з мільйоном і більше підписників — на 45%.

Про це повідомляє пресслужба Google.

Зазначається, що в середньому український користувач відеосервісу щоденно проводить у ньому 55 хвилин. Протягом пандемічного року найбільш популярним став просвітницький, спортивний та розважальний контент.

Зокрема на 340% зросла кількість переглядів відео з інструкціями для домашніх тренувань, на 35% відео стосовно медитацій та на 40% — кулінарні відео.

За даними аналітики Google, пандемія народила в українському сегменті YouTube унікальні тренди — на 50% став популярнішим освітній контент, на стільки ж — риболовецький, і на 80% — туристичний.

За останні три місяці близько мільярда користувачів у всьому світі переглянули український контент, що свідчить про його експорт на іншомовні ринки. Українці записують свої відео англійською, іспанською та арабською мовами, а також на хінді.

Google відзначає популяризацію за кордоном таких українських каналів, як іспаномовний Hola Amigos (5,7 млн підписників і 2,6 млрд переглядів) і Diana Series (1,4 млн підписників і більш ніж 500 млн переглядів) арабською мовою; пізнавальний англомовний канал Ridddle (3,78 млн підписників і понад 450 млн переглядів), англійська та німецька версії каналу SlivkiShow.

Крім того, набирає популярності контент, що не потребує перекладу — зокрема, на каналі з мультфільмами Booba, що має понад 2 млрд переглядів, і VexTrex із більш ніж 4,5 млрд переглядів.

  • Сервіс YouTube відмовився публікувати топ найпопулярніших відео 2020 року. Уперше з 2010 року YouTube відмовився публікувати відео з підсумками року.
  • Відео Baby Shark південнокорейської компанії Pinkfong стало найпопулярнішим на YouTube — його переглянули понад 7 мільярдів разів. Дитяча пісня про сімейство акул випередила попереднього рекордсмена — латиноамериканського співака Луїса Фонсі з піснею Despacito.
  • Монетизація YouTube дає помітний прибуток менш ніж 0,5% каналів. Минулорічне дослідження стверджує, що на цій платформі майже неможливо заробити.