Сервісу Uklon — 11 років, за цей час його встановили 7,5 мільйона разів. У цьому році він уже підключив чотири нові міста

Дата:

Антон Пчолкін / «Бабель»

Двадцять пʼятого березня 2010 року розпочав роботу перший український онлайн-сервіс замовлення авто Uklon — цього дня у сервісі розмістили перше замовлення. За 11 років додаток встановили понад 7,5 мільйона разів, щомісяця через нього проходить два мільйони замовлень.

Uklon доступний у 23 містах України, в кожному з них він займає лідерські позиції. Від початку 2021 року компанія посилила присутність: вона додала ще чотири міста — Луцьк, Рівне, Тернопіль та Білу Церкву.

З 2010 року сервіс помітно змінився. Із порталу з вкладкою виклику таксі він перетворився на автомасштабувальний хмарний продукт. «Зараз Uklon — це сплетіння внутрішніх IT-продуктів, від власних карт до антифрод-систем, — каже співзасновник і CTO компанії Віталій Дятленко. — Ми скорочуємо час очікування, оптимізуємо розподіл поїздок і посилок, щоб знизити і без того складний трафік у мегаполісах. Ми розвиваємо нові продукти в екосистемі Uklon і розширюємо географію сервісу».

«Ми посилюємо наші позиції в містах присутності і плануємо підключати нові, — розповідає співзасновник і операційний директор компанії Сергій Смусь. — Великі перспективи у сервісу доставки, в сегментах B2C і B2B. Ми розвиваємо партнерство із хорекою і ритейлом. Uklon — лідер на ринку корпоративного обслуговування. Ця послуга вже доступна не тільки в Києві, а й в інших містах-мільйонниках. Посилюючи цей напрям, ми плануємо зрости щонайменше удвічі».

Сервіс пропонує безліч можливостей при замовленні авто: обрати машину з мовчазним водієм, вказати, що з вами буде тварина або потрібне дитяче крісло. Можна замовити електрокар, розділити поїздку з другом, або вибрати AntiCOVID-авто — з захисними перегородками. Пасажири і водії під час поїздки застраховані на суму один мільйон гривень, доставка — на 15 тисяч гривень.

«Ці одинадцять років навчили нас тримати високий темп роботи, бути гнучкими і реагувати швидко, постійно розвивати себе і команду, — говорить Сергій Смусь. — Ми працюємо в динамічному середовищі, тут неможливо запланувати щось на пʼять років вперед і жорстко дотримуватися плану. Щодня потрібно аналізувати тенденції, процеси і уразливості, впроваджувати нові рішення — такі умови конкуренції. Uklon — локальна компанія, ми зберігаємо дух стартапу, тому реалізовувати ідеї ми можемо швидко. Наприклад, тільки-но почався карантин, ми за два тижні запустили послугу доставки, хоча планували її тільки на осінь. Заодно посилили B2B-напрямок і за його рахунок пішли догори».