«Укрпошта» до 23 лютого вводить в обіг марки на честь ЗСУ. Генштаб і Міноборони протестують, а оператор каже про тролінг

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Компанія-оператор «Укрпошта» 23 лютого, в день створення радянської Червоної армії, випустить тираж (20 тисяч аркушів) колекційних поштових марок на честь українських військових під назвою «Збройні сили України. Сухопутні війська».

Відповідна інформація вказана у філателістичному бюлетені на сайті «Укрпошти».

Укрпошта

Зазначено, що випуск тиражу марок «здійснено за підтримки» Міністерства оборони України.

З 2014 року Україна не святкує радянсько-російське свято «День захисника Вітчизни» через окупацію РФ Криму і збройну агресію росіян на Донбасі. В українських військових є своє свято — День Збройних сил (6 грудня).

Реакція

Генеральний штаб ЗСУ висловив протест «Укрпошті» та пропонує відстрочити випуск марок, наприклад, на 14 березня (День українського добровольця).

«23 лютого держава-агресор РФ, яка веде війну проти України, відзначає день захисника Вітчизни і день військової слави Росії. Тому ця дата є неприпустимою для промоції Збройних сил України та їх найбільш чисельного виду — Сухопутних військ. Дата презентації цього випуску марок не була погоджена з керівництвом ЗСУ», — заявили у Генштабі.

У Міноборони заявили, що «Украпочта» консультувалася з відомством і дату обрала сама. «У оборонному відомстві дотримуються думки, що «23 лютого» пов’язане з кривавим терором початку 20 століття та сучасною агресією РФ проти України. Україна вже давно викреслила з календаря неукраїнське свято», — заявили в Міноборони.

Відповідь «Укрпошти»

Директор поштового оператора після критики заявив, що дату обрали, щоб затролити Росію. Ігор Смілянський пояснив, що вихід марок на 23 лютого точно б помітили в РФ, і якби була обрана інша дата, то на марки навряд чи звернули б увагу. У приклад він навів марки на честь Героїв Небесної сотні, вихід яких у річницю розстрілу на Інститутській пройшов повз увагу.

Смілянський додав, що питання зміни дати буде вирішене після голосування у нього в коментарях в Facebook.