Україна не знала про небезпеку для цивільної авіації, коли в липні 2014 року над Донбасом збили літак рейсу MH17. Отже немає достатніх доказів для покладання на Україну відповідальності за те, що тоді вона повністю не закрила повітряний простір.
Про це заявив міністр закордонних справ Нідерландів Стефак Блоку, повідомляє видання NU.
Палата представників парламенту закликала до розслідування, тому що хотіла отримати більше ясності про роль, яку Україна відіграла в катастрофі. Серед іншого Палата хотіла знати, чому повітряний простір над зоною конфлікту не було повністю закрито.
У звіті Фонду безпеки польотів відзначається, що «недостатньо доказів, щоб вказати, що українська влада, яка відповідальна за безпеку цивільної авіації над східною Україною, знала про загрозу для цивільної авіації».
Крім того, схоже, що органи цивільної авіації Росії, які несли відповідальність за вже закритий повітряний простір, що прилягає до зони бойових дій на сході України, також не бачили загрози для цивільної авіації.
- Пасажирський літак компанії Malaysia Airlines, що виконував рейс MH17 з Амстердаму в Куала-Лумпур, збили 17 липня 2014 року біля окупованого Торезу Донецької області зенітним ракетним комплексом «Бук» російського виробництва. Усі пасажири та члени екіпажу — загалом 298 осіб — загинули.
- Росія свою причетність до катастрофи літака відкидає, але висуває суперечливі версії події.
- Міжнародна слідча група висунула звинувачення у причетності до катастрофи росіянам — генерал-майору Сергію Дубинському (позивний «Хмурий»), полковнику Олег Пулатову («Гюрза»), полковнику Ігор Гіркіну (Стрєлкову) і українцю Леоніду Харченку («Крот»).