У Великій Британії з 2022 року заборонять рекламні акції шкідливої їжі та безкоштовний долив напоїв

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Уряд Великої Британії з квітня 2020 року введе заборону на рекламні акції формату «купи один — отримай другий безкоштовно» для їжі з високим вмістом жиру, цукру або солі, а також заборонить безкоштовно доливати солодкі безалкогольні напої в закладах. Це стане останнім етапом у плані з поліпшення здоровʼя нації та боротьби з ожирінням.

Про це пише Reuters.

В уряді заявили, що ожиріння — одна з найсерйозніших довгострокових проблем охорони здоровʼя Сполученого Королівства. Майже дві третини дорослого населення Англії має надлишкову вагу, а кожен третій старшокласник страждає на ожиріння.

«Ми обмежуємо рекламні акції та запроваджуємо низку заходів, щоб зробити вибір здорової їжі більш доступним. Створення середовища, яке допоможе кожному їсти більш здорову їжу, має вирішальне значення для поліпшення здоровʼя нації», — заявила міністр охорони здоровʼя Джо Черчилль.

Обмеження стосуватимуться великих компаній та ресторанів — зі штатом понад 50 співробітників і площею закладів більше ніж 185 квадратних метрів. Заходи передбачають чіткий регламент розміщення реклами.

Минулого місяця уряд також запропонував повністю заборонити рекламу нездорової їжі в онлайні.

Як пише Telegraph, за даними департаменту охорони здоровʼя, рекламні акції фастфуду сприяють зайвому споживанню за рахунок економних пропозицій, змушуючи британців купувати більше шкідливої їжі, ніж їм потрібно. До того ж надмірна вага збільшує ризик смерті та важких наслідків від коронавірусу. Премʼєр-міністр Борис Джонсон, який вже перехворів на ковід, після госпіталізації говорив, що йому потрібно схуднути та харчуватися більш здоровою їжею.