Голова урядової комісії, яка розслідувала авіакатастрофу Ан-26 поблизу Чугуєва, Олег Уруський на засіданні Кабінету міністрів назвав її головні причини.
Серед них — відсутність контролю за організацією польотів з боку посадовців військового університету ім. Кожедуба, системні порушення правил виконання польотів і недостатня професійна підготовка екіпажу.
Причини, що сприяли авіакатастрофі:
- зльоти конвеєром (виконувався шостий політ поспіль);
- відмова системи управління двигуна;
- порушення планової таблиці польотів;
- системні порушення правил виконання польотів;
- недостатня професійна підготовка екіпажу.
Також Уруський назвав 6 небезпечних факторів, що сприяли авіакатастрофі. Перший — відмова системи ПРТ-24 («граничного регулювання температури»). Друга — екіпаж не вирівняв тягу лівого і правого двигунів. Положення літака у 38 градусів — третій фактор. Несвоєчасне переведення літака на зниження та помилкова побудова траєкторії на зниження (намагання якнайшвидше вийти на глісаду замість зниження з виходом на початок смуги) — четвертий.
Штучне створення несиметричної тяги було пʼятим фактором — вона виникла через додаткову тягу третього двигуна на правому напівкрилі та випущені на 38 градусів закрилки. Неусунення ковзання — шостий небезпечний фактор, який обумовив перехід аварійної ситуації в катастрофічну: на швидкості 100 км/год із кутом 75 градусів літак зіткнувся із землею.
Також Уруський додав, що на борту перебували люди, які не були передбачені плановою таблицею польотів.
- У вересні в Харківській області розбився військовий літак Ан-26 Повітряних сил ЗСУ, загинули 7 членів екіпажу і 20 курсантів ХНУПС імені І. Кожедуба. Комісія представить результати розслідування причин катастрофи до 25 листопада. Родичам загиблих курсантів виплатили по 1,5 мільйона гривень компенсації.