Apple очолив щорічний рейтинг найдорожчих брендів. У першій десятці найбільше подешевшала Соca-Cola

Автор:
Ангеліна Шеремет
Дата:

Videvo

Бренд Apple залишається найдорожчим у світі — за минулий рік його вартість підвищилась на 38% і становить майже $323 мільярди. Про це йдеться у звіті щорічного дослідження компанії Inrerbrand.

Зазначимо, що 3 вересня вартість Apple за день впала на $180 мільярдів. Це найбільше падіння в історії ринку США.

На другому місці найдорожчих брендів — Amazon. Статки компанії за рік виросли на 60% й становлять майже $201 мільярд. Зазначимо, що власник Amazon Джефф Безос цього року побив власний рекорд — його статки перевищили $200 мільярдів.

На третьому місці у цьому рейтингу — Microsoft, яка за рік подорожчала на 53% й коштує $166 мільярдів.

Зазначимо, що минулого року перша трійка виглядала аналогічно.

Бренд Google опинився на четвертому місці — за рік він став дешевшим на 1% і коштує $165 мільярдів. Бренд Samsung із своєю вартістю $63 мільярди (+2% за рік) опинився на пʼятому місці.

Друга пʼятірка рейтингу брендів виглядає так:

  • Coca-Cola коштує $57 мільярдів (за рік -10%);
  • Toyota — $52 мільярди (-8%);
  • Mercedez-Benz — $49 мільярдів (-3%);
  • McDonalds — $43 мільярди (-6%);
  • Disney — $41 мільярд (-8%).

Зазначимо, що у першій десятці рейтингу найбільше здешевшав бренд Coca-Cola — на 10%.

В Interbrand пояснюють, що за рік сукупна вартість 100 кращих світових брендів зросла на 9%, їхня сукупна вартість перевищує $2 трильйони. Також за період пандемії сильним брендам вдалось стати ще сильнішими та змінити своє домінування на ринку.