44% українців отримують інформацію про стан справ в Україні та світі із соцмереж.
Про це свідчить опитування, проведене на замовлення громадської організації «Детектор Медіа» Фондом «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва» спільно із соціологічною службою Центру Разумкова.
Для порівняння у дослідженні використали результати Всеукраїнських соціологічних опитувань, які проводив Київський міжнародний інститут соціології в лютому 2018 року та лютому 2019-го на замовлення «Детектор Медіа».
Частка тих, хто отримує інформацію із соцмереж, зросла з 24% у 2019 до 44% у 2020 році. Однак центральні українські телеканали залишаються найбільш популярним джерелом — їх дивляться 75% респондентів.
Також зазначається, що значно зросла частка тих, отримує інформацію від родичів та друзів, — із 11 до 23%. З українських інтернет-ЗМІ інформацію про Україну та світ отримують не менше ніж 27% респондентів.
Далі йдуть месенджери (Viber, Telegram, WhatsApp тощо) із часткою 11%, українські загальнонаціональні радіостанції та місцеве телебачення — майже по 9%, українські загальнонаціональні друковані видання (8%) та місцеві інтернет-ЗМІ (6%).
Опитування проводилося з 14 до 19 серпня 2020 року в усіх регіонах України за винятком окупованих територій. За методом інтерв’ю «обличчям до обличчя» опитано 2 022 респонденти віком від 18 років за місцем їхнього проживання. Вибірка респондентів репрезентує доросле населення, її теоретична похибка не перевищує 2,3%.